~MOTOR IDAMAN AKU WEHH~

wehhh , motor favourite aku nieyh . agk2 byla lawh aku bole dpt erk . HAHA . mak aku gtao bgi dpt lesen dlu bwu dy nk bli motor nieyh . mntak2 lawh dpt pau dy . HAHA . besa laa bdk skolah g dikatogorikn ank mak lawh katakn .  HAHA . dri dlu g aku mnat motor nieyh apakn daya lawh . duit tak cekang nk pkai motor nieyh . tapi aku tngk rmai lawh pkai motor nieyh . dpa makeup motor dpa smart2 . jelez aku . yaAllah tuhanku , arap2 lawh mak aku blikn utk aku 1 ari nnti . AMIN .  hehe . ampa pndapat korang smart tak motor 125z nieyh . smart kn . ampa byla lagi nk pkai motor nieyh . HEHE . apa2 ampa berdoa lawh erk , bgi aku dpt motor nieyh . ( MAMA BELIKAN MOTOR NIEYH KT PAEZ K , PAEZ JNJI PAEZ AKN BLAJAR SUNGUH2 ) . ayt lapok aku guna . k laa . takdak cita dh . dh ada cita len . aku post lgi keyh . kbai . assalamualaikum . :)
do read do follow okay